18. jul. 2013

Dejlig gave

Hvor er det altså dejligt at give en gave, som modtageren bare bliver SÅ glad for og stolt af.

Så heldig var jeg her i eftermiddags, da vi lige var blevet færdige med at optage det andet og (desværre) sidste programindslag om candy wrap-fletning fra FriHuset på TV2 Fri. Igen i dag flettede jeg sammen med den søde Elizabeth, eller rettere, vi syede de ringe sammen, som vi var startet på i gårsdagens udsendelse.

Da kameraerne slukkede gav jeg selvfølgelig den kurv til Elizabeth, som jeg har flettet til programmet, og udviklet lidt på med to håndtag, så det faktisk endte med at blive en taske. Ih, hvor blev hun glad......så det gjorde jeg selvfølgelig også.



....og hvor heldig kan man være, når man har været en lille brik i dét, som hele holdet selv
syntes, var den bedste udsendelse fra FriHuset, de overhovedet har lavet.

Det har været fantastisk sjovt at få lov at snuse lidt til TV-verdnen og prøve det af (tjek). Det kunne jeg virkelig godt blive forfalden til. Især nede i det FriHus. Alle mennesker er bare supersøde, og der hersker en afslappet stemning, på trods af at der skal laves to timers direkte TV på alle hverdage. Det er den samme stemning, der bare oser ud af udsendelserne. Det er godt gået!



Bestil kurv magen til Elizabeths - se flere billeder og detaljer

1 kommentar:

  1. ....og nu er der kommet masser af billeder på TV 2 Fri's facebook-side: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.476982955724222.1073741839.459909910764860&type=1

    SvarSlet