20. aug. 2013

Avisens redning? og Stafet For Livet

Nye anvendelsesmuligheder må til!

Derfor måtte jeg prøve, om det kunne fungere med sådan et iPad-sleeve. Det gør det!
Her er det flettet i avisens lyserøde erhvervssektion - tjekket.

...og meget apropos faldt jeg over dette citat af Jon Lund, der er ekspert i nye medier: "Da iPad’en kom i 2010 tænkte jeg: det her er avisernes redning. Men i praksis skete det modsatte"

Måske kan vi flettere vende denne udvikling igen ;o)




I dag har jeg en vigtig ting på hjerte, for på lørdag skal jeg både ud og danse og gå.

Der skal danses show på Skolen på Duevej, og så skal der bare gås (ikke på bordet, men alligevel) ;o) så langt som benene overhovedet orker.

Anledningen er Stafet For Livet, og jeg skal selvfølgelig gå for JESlinedance på Frederiksberg. 

Stafet For Livet er et døgn, hvor der bliver sat fokus på kræftsagen. Det er en anledning til at mindes dem, der tabte kampen mod kræft, og give håb til dem, der kæmper. Stafet For Livet er fællesskab, oplysning og indsamling i kampen mod kræft.

Der bliver masser af aktiviteter i løbet af det døgn, hvor vi skal gå alt, hvad vi orker, så dem, der ikke orker, kan komme og deltage på alle mulig andre måder. Se programmet. Så kom og gå, leg, spis, spil, dans, grin, hør musik og meget mere sammen med os.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar