8. aug. 2013

Avispapir og bananer

En bekendt spurgte, om jeg kunne lave en stor taske i avispapir med en lang hank.

Hun hoppede nu fra igen; men det var en sjov udfordring, og så kom min flettede hank fra pistekort-tasken "i brug" igen, for det endte med denne taske / kurv p.g.a. en venindes inspiration.

Når hanken går på den lange led på den måde, vil kurven klappe sammen, når man bærer den, for avispapir er lidt blødt. Derfor har jeg syet en ekstra ring øverst på indersiden, så kurven får god stabilitet.

Bunden er lidt bred, så kurven er godt nok aflang, men har dog lidt fylde alligevel.




I går var ellers en lækker dag. Bananerne var blevet lidt hurtigt mørke her i varmen. Det er selvfølgelig ikke så lækkert....og dog....så er man jo nødt til at bage bananmuffins ;o) og DE er lækre!! 
Bananerne blev brugt - især fordi jeg kom til at bruge dobbelt så mange bananer, som der stod i opskriften. Mine muffins er blevet lidt svampede; men det er faktisk ikke så ringe.

Er der nogen, der har brug for opskrift til deres egne bananer?


Tasken er til salg
Der er opskrift på tasken - pris 10 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar