7. aug. 2013

Dejligt fødselsdagsønske

Glad og stolt er vist den rigtige betegnelse for de følelser, der fyldte mit hjerte, da jeg - sådan mere eller mindre direkte - fik et personligt fødselsdagsønske fra kærestens datter om en taske, hun kunne bruge, når hun skulle spille.

Cellisten skulle bruge en taske, hvor hun kunne have tuner, blyant og lidt småting i. Hanken skulle kunne bindes/lukkes op, så den kunne hænge midt på nodestativet.

Det er dejligt med gode "instruktioner" om praktiske funktioner, for det gør det jo meget lettere for mig at ramme rigtigt, og det er skønt udfordrende med nogle faste opgaver at designe rundt om

Det blev til denne lille aflange node-taske med klap, der lukkes med magnetlås.
Hanken er en fin, sort snor, der er vævet ind i tasken hele vejen rundt om bunden, og så lukker man den bare med en sløjfe eller løkke.
Siden har jeg fundet ud af, at noder er meget populære at flette med. Jeg kan ikke rigtigt finde ud af, om det er fordi, der findes så mange fine nodebøger, som ikke længere bruges = dejligt genbrug - eller det er fordi, det bare er fint mønster.

Nå, men uanset..... her passede noderne i hvert tilfælde perfekt med taskens formål.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar