25. aug. 2013

Wauu-effekter

Wauuuuu - sikke nogle "tøser" jeg kender. Jeg har lige set på facebook, at et par af dem har gået 19-21 km på det døgn, Stafet For Livet varer - hold nu op, hvor er I seje.

....og for øvrigt....ikke nok med, at de har gået SÅ langt....så skulle der altså også indimellem lige danses et show og holdes workshop i line dance med JES Linedance OG høres noget fantastisk musik! m.m.m.
Sikke en præstation!

Dengang jeg flettede denne - min første STORE taske, følte jeg det også som lidt af en præstation (bemærkede I den fine overgang) ;o) Ikke at der ellers er nogen sammenligning præstationerne imellem :o)

Jeg har i mange år været stor fan af Samsø Festivalen, så da jeg var på Øen til forprang Skærtorsdag, for at få programmet direkte ved festivalens eget arrangement, tog jeg selvfølgelig som sædvanligt plakater med hjem til at hænge op rundt omkring i Kbh.

Det år gik det dog ikke helt som planlagt, for i stedet kom der denne taske / rygsæk ud af det.
En rygsæk er jo praktisk på festivalen, for selv på Samsø er det smart at have en regnjakke med sig eller en trøje til om aftnen, hvor det trods alt bliver lidt køligere end om dagen.
Nogle gange er det smart med rygsæk og andre gange er det smart med en taske, så derfor jeg konstruerede hankene, så tasken både kan bruges som skuldertaske og som rygsæk. Materialet er for øvrigt nogle fine grosgrain-bånd, som jeg ledte længe efter for at få den 'rigtige' farve.

Tasken blev også bemærket af den lokale - festivalens altså - presse. Festival-avisen skrev det fine lille stykke, som du ser på siden med omtale.

....og materialet....ja, det kræver noget at flette så stor en taske.....tre af de store plakater og ca. 8 af de små måtte lade "livet".


Tilsvarende taske til salg




Ingen kommentarer:

Send en kommentar