1. sep. 2013

Bunt = spraglet

Nogle gange er det de mærkeligste ting, der sætter sig fast i hukommelsen.

Fx kan jeg huske, hvad "spraglet" hedder på tysk; men jeg kan ikke huske, hvorfor jeg kan huske det. Det er i hvert tilfælde ikke, fordi jeg har haft brug for ordet....nogensinde. Måske er det fordi jeg lærte det af en meget dygtig og karismatisk lærer(inde); men på den anden side er der masser af andre ord, hun forsøgte at proppe ind i hovederne på os, som ikke er blevet hængende.

Jeg kom i tanke om ordet, fordi jeg i dag skal skrive om denne spraglede taske.
Det er endnu en gang en plakat fra min søde danseveninde, og en anden danseveninde har hjulpet mig med at folde leddene lige klar til brug....så denne taske har været dobbelt-hyggelig at flette - for det er hyggeligt at flette - endnu hyggeligere at flette, når man har en veninde at tænke på, mens man gør det - og endnu, endnu hyggeligere at gøre det sammen med en veninde. Hov....det blev til tredobbelt hygge ;o)

Plakaten så oprindeligt sådan ud
Det kubistiske er måske ikke så tydeligt med på tasken; men hvis ikke den er blevet "bunt", så ved jeg da ikke.....


Og så har jeg for øvrigt - efter råd fra Linda, som er en meget betænksom med-fletter og -blogger - fjernet den del fra kommentarfeltet, hvor man skal skrive det forvanskede ord, så nu er det blevet meget lettere at kommentere på bloggen.

Det håber jeg, I sætter pris på og vil udnytte, for jeg er vild med at høre andres mening og få nye vinkler  :o)




4 kommentarer:

  1. Så må jeg jo lige prøve igen! ;-)
    Så må vi håbe du får flere kommentarer. men om ikke andet for du mange kommentarer på fletteforumet :-)

    Det er en flot plakat, du har forvandlet til en flot taske!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. hehe - jeg håber, at forsøget også lykkedes for dig, Linda :o)

      Jeg er sikker på, det var et godt råd, du gav....og ja, kommentarer mangler jeg heldigvis ikke, når de kommer på FletteForum. Det er jo det vigtigste.

      Tak for rådet og ikke mindst for dine pæne ord!

      Slet
  2. Jeg kommer til at tænke på lakridskonfekt ;). Hvor er det flotte ting du laver. Hilsen Irene

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Irene :o)

      ...og mums...hvis det er "den rigtige" lakridskonfekt ;o)

      Slet