21. sep. 2013

En god dag

I dag har jeg måttet fjerne et kursus fra listen her på bloggen.

Ikke fordi det skulle aflyses; men fordi det er afholdt....så derfor har dagen været en dejlig dag.

Jeg elsker bare at have huset fyldt med mennesker, som gider at stå forholdsvist tidligt op en lørdag morgen og komme her for at suge til sig - suge til sig af nye teknikker, tips og metoder inden for den hobby, som jeg elsker.

At møde nye mennesker i det hele taget er altid dejligt; men når det er flettere er det ekstra godt!

Det kan godt være, at jeg er underviseren og i princippet er den af de tilstedeværende, der kan mest mht. fletteriet; men det er alligevel altid inspirerende at være sammen med andre. Der kommer altid noget nyt på banen. ....og det er uanset om det er begyndere eller mere øvede.

Så stort TAK til jer, der var her i dag og gjorde denne lørdag til en dejlig dag!

Vi sover sandsynligvis alle sammen godt i nat, for uanset om man er på den ene side eller anden side af undervisningen, har vi været meget på, vi har tænkt meget, og vi har brugt nogle muskler HELE dagen, som vi normalt ikke bruger helt så meget.

Desværre har jeg som sædvanligt ikke fået taget billeder - det er sjovere at være her i virkelighedene end at se det på en kameraskærm.



Til gengæld for det slettede kursus er der kommet et nyt på listen. Jeg har været så heldig, at jeg er blevet spurgt, om jeg vil undervise et "øvet" flettehold for AOF. Det er ét kursus med mødegang to onsdag aftner i oktober og november. Klik her og læs mere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar