15. sep. 2013

Lilla bestillinger

Der er flere grunde til, at jeg bliver glad, når der kommer nogen og spørger, om jeg ikke kan flette en taske til dem.

For det første bliver jeg da stolt, når nogen synes, at det jeg har lavet, er så fint, at de kunne tænke sig noget lignende eller magen til.

For det andet - og det er nok næsten lige så godt - giver det mig tit nogle udfordringer og tvinger mig til at tænke i andre baner, end jeg måske ville have gjort ellers.

På den lilla taske blev jeg udfordret på farverne, og det var meget værre (og bedre) end "bare" på faconen, for farver betyder rigtigt meget for mig.

En danseveninde ville gerne have en lille taske, men ud over lilla, var bordeaux også en af yndlingsfarverne.

Uha.....det var jeg ikke helt sikker på, jeg ville kunne lide sammen :-#

Jeg tog mig dog alligevel sammen og flettede noget bordeaux samen med de (rød)lilla farver, og sørme om det ikke så meget pænt ud alligevel.
Så pænt, at en anden danseveninde også måtte have en lille lilla taske.....bare en lille smule mindre af de rødlige farver.
Heldigt, at jeg prøvede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar