9. okt. 2013

Facebook-taske

I perioder er jeg som fletter ret fokuseret på facebook, fordi vi har det meget inspirerende fællesskab i den gruppe, der hedder FletteForum.

Der er over 1000 medlemmer i gruppen, og rigtigt mange er aktive med fx spørgsmål, links til gode steder, arrangere flettedage og kurser og med at lægge billeder ind af deres egne arbejder.

Det er fantastisk inspirerende, og vi knytter nogle kontakter, som vi aldrig havde fået uden denne gruppe.

Så mon ikke det er FletteForum, der inspirerede mig til dette værk :o)

Jeg er blevet ret glad for faconen på denne lille taske.

Netop det, at den ikke er så stor og så med en bred bund, gør den meget anvendelig.

Lapperne med de blå farver og facebook-logoerne er alle i avispapir, og de er klippede, mens jeg klippede andre ting, så på den måde, har de været en ekstra bonus, mens jeg har forberedt andre tasker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar