21. okt. 2013

Kaffeposer

Jeg tror, dette er den første taske, jeg har helt færdig, der er flettet af kaffeposefolie - endelig :o)

De sølvfarvede er faktisk lige rigeligt kraftige til at flette af, men for pokker - nu hvor tasken er færdig, har det altså givet et rigtigt godt, gedigent resultat.

Det har bestemt været de ømme finger- og armmuskler og den hårde hud værd.

Jeg har faktisk flere projekter af kaffeposer i gang - kender I det? :o) .....altså at have flere projekter i gang?

Der er altid fare for, at projekter, der er i gang samtidig, kan ende som UFO'er (ufærdige objekter); men jeg er forholdsvis god til at tage mig sammen til at NU skal det altså gøres.

Mon ikke jeg skulle tage billede til jer af mit store, håndsyede patchwork-tæppe, der pynter på sengen. Det lignede i mange år en UFO, men jeg syede lidt på det i ny og næ, og det endte da også med til at blive færdigt, og - synes jeg selv - blev et imponerende værk. Det vil jeg se at få gjort.

Det er faktisk lidt det samme med de kaffepose-projekter, jeg har i gang. Det er store arbejder, som er rigtigt rare at have liggende klar til at arbejde videre på, når der ikke er andet fra den store idé-bank, der trænger sig på og vil flettes.

....eller når jeg skal et eller andet, hvor jeg ikke kan nå at gøre lapper klar til at flette af, fx to timer på en færge, ventetid på et hospital, seminar hvor der skal lyttes meget. Så er den type projekter geniale at have stående i en pose.
Lige til at smide i rygsækken og tage med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar