16. okt. 2013

Ny baby

Kurvenene flettet til TV2 FriHuset har fået en baby.
Det er de allersidste rester fra materialet til TV-udsendelerne, der er gået til denne kurv. Dejligt, at kunne bruge ALT.

Babyen er flettet på nøjagtigt samme måde og med samme størrelse led, som de større kurve. Der er bare en ramme mindre i bunden - to rammer på den lille og tre rammer på de andre.

Jeg kan godt se, at jeg skal se at få fotograferet den lille kurv, sammen med den buttede, og den jeg flettede af de andre rester, så I kan se forskellen. Det kommer snarest.

Tilfældigvis blev babyen færdig på præcis den dag, hvor FriHuset sendte udsendelse nr. 100, så det gav jo ekstra lejlighed til at tænke tilbage på de dage, hvor jeg var derned og flette sammen med Elizabeth.

Det var et par skønne dage, og tænk....alle de mennesker der efterhånden har været gæster, hvis de har haft det bare halvt så sjovt og hyggeligt, som jeg havde :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar