11. okt. 2013

Orange spot

Der var en læser på bloggen, der spurgte efter en opskrift på mit phone-sleeve, som jeg har flettet for lang tid siden.

Sådan en opskrift kunne jeg sikkert sagtens skrive og beskrive med tekst alene, men for at en opskrift kan blive rigtigt god, skal processen fotograferes.

....og så var jeg jo nødt til at flette et nyt sleeve - heldigvis, for det var hyggeligt at gøre igen.

Denne gang skulle det selvfølgelig være i en helt anden farve end tidligere: i frisk gul....og så med en enkelt orange tern. Overraskelser er jo (næsten) altid en god ting.

Jeg er ikke selv så god til at bruge forskellige farver, for jeg er rigtigt glad for tone-i-tone og at tingene passer sammen.
Så bare den ene orange plet, er faktisk ret usædvanligt for mig :o) Tænk, hvis den var blevet grøn, så havde jeg virkeligt været ude på de vilde vover ;o)

Der er andre flettere, der viser billeder med tasker, hvor de for alvor leger med farver og kontraster, og jeg beundrer de flettere og deres tasker meget. 

Derfor bruger jeg altid god tid til at kigge på disse tasker og få dem godt på nethinden, for jo mere jeg vænner mig til farveorgierne, jo nærmere kommer jeg nok også på at blive god til at finde på det selv.

Både regnbuetaskerne og den "skrappe" clutch lykkedes da meget godt, synes jeg selv - så måske er jeg på vej.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar