31. okt. 2013

Sølv og perler

Min mor har eksperimenteret med at sætte perler i et armbånd, så jeg har også været nødt til at prøve at sy perler på en taske.

Idéen er opstået for meget længe siden, men er der jo lige det der med at få samlet materialet til den helt rigtige taske....og så er der jo også lige det der med at få tiden til at flette tasken.

Nu er begge dele så lykkedes, og jeg har fået flettet mig en taske helt i blankt sølv.

Materialet er mest indersiden af poserne fra frosne grøntsager, og de poser, der er inden i vinkartoner.

Perlerne er blevet syet på en enkelt tern fra toppen - højt oppe, så man ikke kommer til at hive i dem hele tiden, når man bruger tasken, og så kun på den ene side af tasken, så perlerne ikke kommer til at hænge i, når man holder tasken op ad kroppen.

Jeg har også sat et lille vedhæng i lynlåsen: et lille stykke kæde med en perle i enden.
Tasken har en lidt bred bund, for selvom det er en selskabstaske, skal man jo alligevel have lidt ting og sager med sig. Det burde der være plads til her.


Måske skulle man flette lidt matchende armbånd, nu man er i gang.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar