1. okt. 2013

Studenter

I foråret havde jeg selv to studenter (eller studiner - kan man sige det længere...?), der skulle begaves i den store anledning, og det kunne vel ikke være anderledes, end at sådan et par piger skulle have hver sin lille crossover, som lige havde plads til de vigtigste ting til hestevognsturen.

Det skulle både være en brugbar gave og til minde om begivenheden, så jeg motivflettede Student 2013 hen over forsiden af tasken + indsatte led med kokarder og studenterhuer.
Der var ikke så lang tid til de sidste eksamensdage, så da jeg havde flettet den første, skyndte jeg mig at lægge den i FletteForum på facebook, så alle de andre medlemmer kunne nå at lade sig inspirere, hvis de selv havde studiner, der skulle begaves.

Dét udløste straks en besked fra min svigerinde, som jeg ikke har haft så længe, så derfor vidste jeg ikke, at hendes datter også blev student. Hun skulle da også have en taske.

Den historie blev jeg nødt til at prale af på arbejde, og straks viste det sig, at en kollega også skulle til studenterfest, hvor hun ikke vidste, hvad hun skulle give studinen.....det fandt hun så ud af ;o)
Så måtte jeg i gang igen, og selvom jeg blev en lille smule træt af at flette næsten samme type taske flere gange i træk, var jeg da også stolt af, at så mange syntes om taskerne :o)

....og endnu mere stolt blev jeg, da jeg så den kollage, som svigerindens yngste datter havde sammensat til sin studenterstoresøster
Sikke en ære - at "min" taske sådan fik lov at være med i centrum.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar