23. dec. 2013

1000-vis af stjerner

I mange, mange år har jeg samlet (noget af) gavebåndet fra julegaverne og i løbet af årene har jeg også fået fingrene i lidt forskelligt andet bånd og gemt det også.

Alt dette gavebånd har jeg flettet julestjerner af.

Nogle år har jeg ikke rigtigt gidet / haft tid, og så er det ikke blevet til så meget og andre år, har jeg flettet rigtigt, rigtigt mange stjerner.

Det har efterhånde resulteret i, at jeg har en hel kopipapirskasse med stjerner...og de kan kun være der, hvis de bliver rystet godt og presset en lille smule.

Jeg har ingen anelse om, hvor mange der er men det er MANGE!!!

Alle de små stjerner ser helt vildt flotte ud i flok, så det udnytter jeg en gang imellem til jul.

I år har jeg fundet nogle glasting i forskellige højder, så der er masser af stjerner både oppe og nede.


Forøvrigt kan man næsten ikke se i kassen, at jeg har brugt så mange stjerner til at pynte med :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar