8. dec. 2013

Fra kræmmerhus til juletræ

Juletræsskoven er blevet udvidet.

Der er nu kommet et træ med en rigtig god facon.

De træer, jeg selv har fundet på, blev jo liiiige lovligt slanke; men dette nye træ er helt perfekt juletræsfacon.
Opskriften på det nye træ, stammer fra en anden fletter, Anne Larsen, som er medlem af vores gruppe på facebook, FletteForum.

Anne har opfundet et rigtigt sødt kræmmerhus, som hun heldigvis har vist frem i gruppen (og har skrevet en opskrift til, som ligger på hendes hjemmeside) og da jeg viste mine høje, tynde juletræer frem, var der en helt tredje fletter, der foreslog at vende Annes kræmmerhus om.

Det fungerer perfekt.

Anne har så videreudviklet, så juletræet kan stå lige, og jeg har i min dovenskab modificeret en lille smule.

Ja, både i dovenskab, og også fordi jeg synes, at træet ser fint ud med dén afslutning på den ene side. Næste gang vil jeg flette de to led brune, så de kommer til at ligne en stamme til juletræet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar