14. dec. 2013

Kaffebønner

I går var jeg med til at give afskedsgave til en - nu eks - kollega.

Gaver skal jo også pakkes ind, og der er vel ikke noget galt i, at indpakning bliver lidt kreativ, og at der også er lidt genbrug over den.

I går var gaven lidt stor af omfang, så selve indpakningen var ikke genbrug; men den var af den billige slags = helt almindeligt, brunt indpakningspapir.

Dét inspirerede så til at gøre indpakningen lidt rustik med noget lækker snor, og så bruge kaffebønner som pynt.

Kaffebønnerne har jeg fra nogle kaffeposer, som jeg får af en kollega. Hans kone tager hver dag kaffeposerne fra sin kantine med hjem, og min kollega tager dem så med til mig næste morgen. (igen....ER det ikke pragtfuldt, med søde, betænksomme mennesker!!!)

Det sker jo så, at der er lidt bønner i poserne, og dem samler jeg sammen til - ja, bl.a. til at pynte på indpakning.

Der blev klistret bønner på pakken i hjertefacon
og to bønner om hver ende på snoren
....og på den måde blev helt almindeligt brunt papir til en meget personlig indpakning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar