27. dec. 2013

Verdens bedste gaveønsker

Det føles som stor anerkendelse, når der står flettasker på ønskesedlen, for det må jo betyde, at det jeg fletter, er så godt, at andre ligefrem gerne vil have / har brug for en flet-ting.

Så selvfølgelig er det med stor glæde, at jeg går i gang med at flette julegaver.

I forvejen holder jeg meget af at flette til folk jeg kender, for der er ikke noget bedre end at kunne tænke på modtageren, mens jeg fletter.

Jeg gør mig altid umage, når jeg fletter, men mon ikke umagen bliver en anelse større, når noget også er - ja, det er nok noget kliché-agtigt at sige; men ikke desto mindre - flettet med kærlighed.

Derfor blev jeg selvfølgelig glad og stolt, da min mands datter fortalte, at hun havde brug for en broderipung, der var lille nok til at  kunne være i hendes taske, men stadig stor nok til, at alle broderitingene kunne være samlet i den.

Dén (godt og vel) halvkvædede vise forstod jeg godt ;o)

Den unge dame er heldigvis gammel nok til, at vi ikke behøver at luske rundt om den varme grød, så vi kunne få helt klare linjer med hensyn til størrelse og materiale, så chancen for at ramme rigtigt er forøget en del i forhold til at gætte sig frem :o)
Så hér er resultatet....først offentliggjort her efter jul, for en lille smule overraskelse skule der trods alt være over det :o)

Det så endda ud som om, at hun en lille smule havde glemt, at vi havde snakket om det - eller også var det den velcamouflerede indpakning :o)


Tilsvarende taske / pung kan bestilles

Ingen kommentarer:

Send en kommentar