16. jan. 2014

Vifte med bælte

Jeg er en lille smule misundelig på de flettere, som er gode til at sætte farver sammen, som ikke er tone-i-tone, for jeg ville gerne være bedre til at bruge kontrastfarver selv.

Derfor øver jeg mig og prøver lidt en gang imellem, selvom jeg skal tvinge mit selv til det.

Det er med forskelligt held, men denne gang synes jeg, at det gik helt godt.
Jeg kan godt lide vifte-faconen. Både fordi det er en flot og speciel facon, og fordi det er praktisk, at åbningen er så stor, så det er lettere at komme til indholdet i tasken.

Papiret, jeg har flettet af denne taske af, er ret neutralt. Det er pakkepapir, der er blevet tilovers fra vores flytning for et års tid siden. Det er næsten lige som avispapir; men bare uden trykket.

Så hvis tasken skulle være lidt speciel, måtte der fuld fart på monteringen.

Jeg fik hurtigt et gammelt, pink bælte i tankerne, og da jeg fandt en matchende pink lynlås med metaltænder, var sagen klar.
Lynlåsens tænder er i en meget fin, antikguld farve - det skulle lås og nitter selvfølgelig også være.

Det skal jo passe sammen.

Det ville da også være for meget at gå helt farveamok :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar