4. feb. 2014

Grøn stribe

Jeg har tidligere fortalt, at jeg er blevet meget glad for at flette bund med lange led i stedet for at bruge enere, som jeg gjorde før i tiden.

Ener-metoden er dog ikke helt yt, for den har sine fordele.

Til tasken med den grønne stribe, jeg fortalte om den anden dag, brugte jeg en stak nettoreklamer til selve striben.
Jeg havde lige præcis de 17 ens reklameaviser, som jeg skulle bruge, når den grønne stribe skulle gå hen over begge sider på tasken og hænge sammen i bunden.
Hvis jeg havde brugt de lange led til denne bund, havde jeg jo ikke kunnet bruge præcis det samme grønne sted fra nettoreklamen, og derfor var jeg nødt til at flette med enere.
Her ser du bunden med en enkelt ring syet på, så du rigtigt kan se, at det er det samme sted fra nettoreklamen, der er brugt til eneren.

Dejligt at kunne flere forskellige teknikker, som man så kan bruge til hvert sit formål, der hvor de er bedst egnede.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar