1. feb. 2014

Opslagsværk

Jeg har ryddet lidt op på bloggen - eller rettere jeg har oprettet nogle nye etiketter:

Flet-Materialer
Flet-Modeller
Flet-Mønster
Flet-Teknik
Flet-Tilbehør
Flet-Værktøj

Grunden til, at jeg har oprettet disse nye etiketter, er, at jeg gerne vil gøre bloggen lidt mere brugervenlig, og at du som læser kan bruge bloggen som opslagsværk.

I de fleste af mine blog-indlæg om flet, skriver jeg også nogle små (eller større) tips til fletteriet, og med de nye etiketter, kan du nu søge nogle emner frem, så du ikke behøver at læse alle indlæg igennem for at finde noget om et bestemt emne.

Jeg håber, at det kommer dig til hjælp.

Hvis du har ønske om et emne, du kunne tænke dig at kunne søge på med en etikette, er du meget velkommen til at fortælle mig om det, så ser jeg på, om jeg har nogle indlæg i forvejen, der omhandler emnet, eller jeg kan skrive om det.

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Kan ikke finde ud af, om du har modtaget en bestilling på vejledninger fra mig. Jeg har brugt kontaktformularen fra forsiden, men den står stadig som "sender", trods det er lang tid siden, jeg har sedt den.

    MVH
    Susanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Susanne :o)

      Jeg har fået din mail, så jeg svarer dig med det samme.

      Flettehilsner fra Susanne

      Slet