27. feb. 2014

Pral og konsekvens

Det kan jo ske, man "kommer til" at "prale" lidt af sine kreationer.

Nogle gange er reaktionen så oven i købet det bedste, man kunne håbe på, og så må man jo tage konsekvensen.

Jeg er også "kommet til" at vise de Samsø-festival tasker, jeg tidligere har flettet, på Festivalens side på facebook, og på et tidspunkt foreslog jeg også, at de kunne sende evt. fejltrykte plakater til mig, så skulle jeg nok have nogle ting klar, når festivalens program traditionen tro bliver offentliggjort Skærtorsdag i Ballen.

Det skulle kun siges én gang! Der var prompte reaktion fra festivalens side:
Sikke et skønt svar, og et par dage efter stod postbudet uden for min dør og bankede på med en ordentlig stak plakater.

Desværre var der jo nogle julegaver, der skulle være færdige først, så jeg har måttet vente lidt med at gå i gang med at flette af plakaterne; og i mellemtiden er idéerne myldret frem.

Og nu er den første pung også myldret frem.
Pungen er en lille sag med festivalens logo og i de farver, der er i bunden af plakaten, hvor logoet også er placeret. Der er lige præcis plads til dankort + lidt penge og nøgler.

Jeg ved ikke, om jeg må vise plakaten endnu, for den ligger ikke på festivalens egen (hjemme)side, men det finder jeg ud af, og så skal jeg nok vise den, så I kan se, hvordan jeg har brugt de forskellige motiver.

Nu glæder jeg mig endnu mere til påske.


Pungen er til salg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar