12. mar. 2014

Brugsanvisning

Der er et phone sleeve mere, der er blevet færdigt.

Denne gang fandt jeg en brugsanvisning til en telefon, der ikke duede mere.

Jeg var helt vild med den flotte, blå farve, så derfor skulle brugsanvisningen ikke smides ud.

Der var oven i købet flére grunde til, at der skulle komme et phone sleeve (mere) ud af papiret.

Den åbenbare grund er, at der selvfølgelig skal noget tilbehør til en telefon ud af en telefon-brugsanvisning.

Grund nr. to er, at mængden af papir i sådan en lille folder ikke er så stor, og derfor passer det godt til et begrænset projekt, som et phone sleeve er.

Grund nr. tre er (var), at jeg skulle holde et endagskursus for begyndere på Jægerspris Bibliotek.

Normalt er én dag i underkanten for begyndere, hvis man skal nå at lære at sy lynlås i sine ting, så aftalen blev, at vi skulle koncentrere os om at lære grundlæggende flet, og så lade det være en ekstra bonus, hvis vi kunne nå mere.

Derfor skulle jeg have nogle flere eksempler med på forskellige phone sleeves, der var flettede af forskellige størrelser lapper. .....og derfor var brugsanvisningen en kærkommen lejlighed.

Papiret er så kraftigt, at jeg skulle flette med halve lapper, og størrelsen på lapperne bestemte brugsvejledningen selv. Jeg målte simpelthen bredden på siderne, som gav længden på lapperne, og så regnede jeg bredden på lapperne ud.

Det færdige resultat ser sådan ud:


Phonesleevet er til salg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar