8. mar. 2014

Chokolade i ørerne

I morgen skal jeg være frivillig ved Chokoladefestivalen hele dagen.

Det har jeg også været de sidste to år, og det er en hård, men ufattelig sjov, hyggelig og ikke mindst velsmagende dag.

Her til aften fandt jeg på, at jeg skal have chokolade i ørerne i morgen. ....altså på øreringene.

Hvad gør man så?

Selvfølgelig bliver det ikke heeeelt efter idéen, når man er så sent på den, men de forhåndenværende søms princip kan også give sjove resultater.

Jeg har fundet to næsten ens billeder af noget håndlavet chokolade i Sallings julekataloger fra 2011 og 2012 og har klippet to halve lapper + to halve lapper til hver ener.

De to lapper har jeg så flettet sammen til hver deres lille kvadrat, og med et lille hul i  hjørnet, en o-ring og ørekrog.....vupti, så har jeg øreringe, der passer til lejligheden i morgen.
Rigtig god søndag til dig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar