27. mar. 2014

Katte-snack-skål

"Når min mor absolut skal have besøg af sådan et par fremmede damer, er det da altid noget, at de har en gave med til mig, så min mor er nødt til at give mig en snack for at afprøve den".

Mon ikke det var nogenlunde, hvad Grumse tænkte....?
Grumse kan nemlig ikke fordrage fremmede; men hun tålte vort selskab hele aftnen og tøede oven i købet en smule op og kom frem fra sofaen og lagde sig midt på gulvet senere.

Det er ikke sådan, når mor får besøg af et par kollegaer.

Grumses mor / min kollega har efterhånden klippet og skyllet rigtigt mange kattemadsposer til mig
- igen eksempel på, hvor søde folk er til at tage besværet og samle materiale, som jeg kan bruge til at flette af. ....og Grumse har spist al maden, så selvfølgelig skulle hun da have gaven.


Snackskålen skulle ikke være så stor, når den skulle være til kattesnacks, og jeg glæder mig rigtigt meget til at finde på flere ting at flette af de megaflotte metallic-poser.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar