6. mar. 2014

Phonesleeve med linedancer

Ved mine kurser i motivflet, beder jeg deltagerne om at tage deres eget motiv med, så de kommer til at flette et billede, som de selv synes er godt.

Når jeg underviser, skal jeg også bruge et motiv selv, så jeg kan vise deltagerne, hvordan man måler op og skærer ud.

Sidste gang valgte jeg at bruge et motiv med en silhouet af min veninde, som danser linedance. 

Jeg har selv tegnet den op efter et billede; men bortset fra det er silhouetten anonymiseret, så det kun er os, der kender hendes krops-danse-sprog rigtigt godt, der synes, at vi kan se, at det er hende.

Motivet har den store fordel, at det er enkelt, så det er let for kursisterne at se, hvad jeg laver, så det kan godt være, jeg finder på at bruge det igen.

Med tanke på et andet kursus jeg skulle holde i grundlæggende flet, hvor målet var at flette et phonesleeve besluttede jeg at slå to fluer med et smæk.
Så her ser du resultatet af flette-smækkeriet.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar