7. apr. 2014

Den søde ventetid

Der har været lang ventetid på dette indlæg.

For både mig selv, flere veninder og svigermor.

Det var helt tilbage i september måned, at jeg postede et opslag på facebook, hvor der stod, at jeg lige havde sagt farvel til fotografen, og en ny artikel var på vej.

Veninderne kommenterede med det samme, at de var spændte på, hvad jeg nu havde gang i, og svigermor har mange gange spurgt, hvornår artiklen ville komme på, for svigermor havde allerede fået af vide, hvad jeg havde gang i.

Jeg er flere gange blevet lovet, at nu ville artiklen komme i den og den uge; men så er der lige kommet en aktuel begivenhed eller en royal skiferie i vejen.

Ud over at skyde artiklen har redaktøren ikke gjort ventetiden lettere, for hun har flere gange fortalt, at det blev et supergodt billede, som ville få en fremtrædende plads.

Men nu kom den endelig - artiklen i ugebladet Hjemmet - på side fem og ganske rigtigt som den 'store' artikel i opslaget Hyggelige Danmark.
...og tænk, jeg synes, at redaktøren har ret. Det blev et godt billede - selv af mig selv ;o)

...og farver og tasker og huiiii, hvor det går. Det var en dygtig fotograf med sans for at gøre noget sjovt og kreativt ud af det.

Jeg befinder mig jo også lige i mit es - siddende skævt i stolen, i turkise farver og omgivet at alt mit flet :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar