24. apr. 2014

Hank på jubilæums-tasken

For et stykke tid siden viste jeg en taske frem, hvor jeg havde flettet motivflet med jubilæumslogo'et fra Samsø Festivalen.

Da jeg viste frem, var jeg ikke sikker på, at tasken var helt færdig, og heldigvis fik jeg ret.

For selvfølgelig skulle der en god hank på tasken. Det gør den altså meget mere anvendelig - især til festival, for det er altså ikke let både at drikke øl, snakke, danse, og hvad man ellers gør på en gang, når man er midt i det hele.
Derfor er hanken uundværlig, så man kan holde hænderne fri til at det andet og ikke behøver at tænke på tasken.

Ingen tvivl om det.

Den første af de små tasker jeg flettede af SamFest-plakater fik hank på af dåsetoppe, så den type hank har lige som bidt sig fast på mine festivaltasker.

Der skulle dog eksperimenteres lidt, så jeg vendte endnu en gang toppene om, så jeg kunne se, hvordan hanken så kom til at se ud.
Lidt smallere end den første og lidt bredere (og mere flexibel men kan bære mindre vægt)) end nr. to.

Det er godt at have nogle forskellige modeller at vælge imellem.



Læs første indlæg om tasken.
Bestil din egen - læs mere her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar