28. apr. 2014

Jubilæumskuvert

Det er ikke så længe siden, jeg blev helt færdig med tasken flettet af plakater fra Samsø Festival.

Det var hanken, som jeg var lidt længere om at beslutte mig for - om den skulle på eller ikke.

Inden vi rejste til Samsø i påsken, havde jeg allerede talt med en af damerne tæt på festivalen - eller - hun har i hvert tilfælde været med i rigtigt mange år: 17 stks. fortalte hun mig.

Imponerende!

Hun ville gerne have en taske-model, som var lidt anderledes, og hun skulle ikke have hank på.

Derfor flettede jeg med det samme motiv = jubilæumscirklen, men det blev i stedet til en kuverttaske i et lidt bredere format.
Modellen / formatet passer faktisk også rigtigt godt til motivet.

Jeg synes, det er vigtigt, at overveje formatet, når man motivfletter, for det er ikke så tit, man kommer ud for motiver, hvor både et kvadratisk og et rektangulært format passer lige godt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar