5. apr. 2014

Salte sild

Endnu en gang var der en anden fletter, der var skyld i en taske.

Ligesom med klappen, var der en fletter, der havde skrevet til mig, om jeg ville skrive en vejledning til at lave enere.

Selvfølgelig ville jeg da det....og oven i købet med stolthed....over at blive spurgt. Det er da skønt, at andre kan bruge de vejledninger, som jeg skriver :o)

Så nu er der altså endelig en vejledning, der handler om, hvordan man fletter enere - og hvis nogen skulle være i tvivl, så er enere de små kvadrater - enkelte led, som man fx kan putte ind i de huller, der nogle gange bliver i fletværket, når man skal bruge en bestemt facon, og ikke bare vil flette alting i lige rækker.

....og når jeg alligevel skulle flette nogle enere, så kunne jeg jo lige så godt finde på en taske, hvor jeg skulle bruge enerne i bunden, og skrive en vejledning til, hvordan man syr dem i. Så nu er der altså også en vejledning til, hvordan man syr enere i OG fletter en bund med enere - i en og samme vejledning.

Til tasken fandt jeg en rest slikfolie med hollandske Heringen Drops (nærmest salte sild) fra en sød fletteveninde. Folien har en megafin baggrund, som passer perfekt til jeans.
Der var endda flere af mine kollegaer, der spurgte interesseret til tasken, da jeg havde den med på arbejde, så jeg kunne fotografere den i dagslys. ...om det var farven, størrelsen eller sammensætningen - jeg ved det ikke.

....eller måske det lille fiskevedhæng, som passer perfekt til sildene på folien.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar