23. maj 2014

Flettet vedhæng

Da jeg flettede penalhuset til min niece, klippede jeg seks ekstra lapper.

Disse lapper havde jeg beregnet til et lille vedhæng til penalhuset.

Jeg er ikke helt klar over, hvorfor jeg ikke fik flettet vedhænget med det samme.

Måske kom der for mange bestillinger på SamFest-tasker, måske skulle vedhænget ikke være færdigt, fordi underbevidstheden fortalte mig, at det skulle bruges som en lille ekstragave på et andet tidspunkt, lidt UFO-effekt, eller...ja....undskyldningerne står nærmest i kø ;o)

Men nu er vedhænget færdigt og afleveret til penalhus-ejerinden og kan derfor blive vist frem her.

Jeg har før flettet terninger, der bestod af fire x fire led på hver side.

De blev også rigtigt fine, og de kan bestemt også bruges som vedhæng til tasker.
Men de er måske lige store nok til det formål, og så kan man altså uden besvær flette terningen en del mindre, hvis der kun bruges ét led på hver side af terningen.

Det er godt at kunne begge dele :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar