21. maj 2014

Genbrugsdag i Brønshøj

Jeg er vild med de lokale kulturhuse, for der er så mange ildsjæle, der får rigtigt mange spændende ting til at ske den slags steder.

Desværre bruger jeg dem alt for lidt; men på lørdag den 24. maj bliver jeg oven i købet selv en af ildsjælene for en kort bemærkning.

Der er nemlig Genbrugsdag på Pilegården, som er kulturhuset i Brønshøj.

De mennesker, som arrangerer dagen, skulle blot have en enkelt, hurtig mail for at sige 'JA, du passer ind i konceptet. Vi vil meget gerne have, at du kommer'.

Ved arrangementet bliver der bl.a. flere arbejdende genbrugsværksteder, byttemarked, musik, reparations- og forandringsværksteder og mulighed for at lave skrotrobotter og genbrugskollager.
I princippet skal jeg bare flette, snakke om fletteri og reklamere for den dejlige hobby, så vi måske bliver endnu flere, der bruger vort affald på nye, flettede ting; men lur mig om jeg ikke også kommer til at give lidt tips og vejledning, hvis der skulle komme en fletter forbi, der har brug for hjælp :o)

.....og lur mig, om jeg ikke også kommer til at tage en grundig runde ud blandt de andre genbrugere, for at hygge og få ny inspiration.

Hvis du nu er i nærheden og har lyst til en genbrugs-og/eller-flette-snak, så håber jeg, du kigger forbi.



For øvrigt - arrangørerne ér ved at flytte alt indendørs. De har også set vejrudsigten for på lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar