2. maj 2014

Mere overspring

Jeg har lige skrevet om det penalhus, jeg flettede til min nieces fødselsdag.

Faktisk er der en fødselsdagsgave mere, der har ventet på at blive skrevet om her på bloggen.

Denne gang var det et reelt ønske, som min mand har talt om i et stykke tid, og han har selv hjembragt diagrammer, som han har brugt på sit arbejde, til at flette af.

Vi har talt meget om, hvordan gaven skulle se ud, for han vidste ikke, at han ville få den som en del af sin fødselsdagsgave.

....og så gjorde jeg mig heller ikke alt for meget umage med at forklare ham, hvordan det færdige resultat ville blive, mens jeg spurgte ind til hans ønsker, så det færdige resultat stod vist heller ikke lysende klart for ham.

Overraskelsesmomentet var bevaret :o)

Nu var det selvfølgelig ikke en lille håndtaske, han ønskede sig ...... men et sleeve til sin iPad.

Sleevet skulle være stort nok til iPad'en kunne lægges i med sit cover på, og så skulle der også gerne kunne samles lidt andre småting såsom telefon, lidt papirer, kortholder og måske et lille nøglebundt.
Modellen, jeg fandt frem til ud fra ønskerne, blev med lynlås på tre sider, så det er let at komme til alting.
Tasken passede heldigvis herren ;o) ....så godt, at flere kollegaer allerede har 'godkendt'.


Bestil din egen taske. Der findes detaljeret opskrift til en 10'er. Bestil via kontaktformularen nederste eller på mail.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar