10. jun. 2014

Foreløbigt løfte om jubilæumstasker

Jeg kan lige så godt sige det på forhånd: jeg lover ikke noget.

....men foreløbigt er dette den sidste taske med jubilæumslogo'et fra Samsø Festival.

Der er jo stadig mere end en meget lang måned til festival i uge 29, så der kan nå at ske meget.

Derfor siger jeg: her ser i den foreløbigt sidste af den slags.

I går skrev jeg om de små variationer, der gør taskerne forskellige, selvom de er næsten ens.

I dag skriver jeg om flere små variationer.

Dagens taske har denne gang fået en helt smal hank - der så for øvrigt også er blevet hæklet med blåt garn.

...og for at matche den blå hank, er der endnu flere blå bogstaver i toppen og endnu mere blåt i bunden af tasken.

Til gengæld er resten af tasken sort - ud over selve logo'et selvfølgelig.

Så skulle denne taske også være til at kende fra de andre :o)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar