24. jun. 2014

God anmeldelse

I dag bliver jeg simpelthen nødt til at prale.

....og jeg bliver nødt til at skrive endnu et indlæg om genbrugsdagen på Farum Bibliotek.

Min kontaktperson fra biblioteket har nemlig gjort mig opmærksom på, at der er blevet skrevet om dagen i Frederiksborg Amts Avis.

Det er en rigtig fin artikel med lidt om de forskellige aktiviteter, der foregik.

Det er også en ualmindelig fin anmeldelse af min undervisning. Det fås vist ikke bedre, og derfor er jeg da lige nødt til at prale lidt.
Jeg er uamanerlig glad og stolt!

Glad fordi 'nogen' har gidet sige noget, der er så pænt, og stolt fordi min undervisning har kunnet fortjene en sådan udtalelse.

Tusind tak til dig, Lill. Jeg håber vi ses på kursus, så jeg kan få lov at lære dig endnu mere om fletteriets lyksageligheder.



Læs mere omtale.
Armbånd til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar