22. aug. 2014

Halloween

Det er lige tidligt nok for Halloween; men jeg synes nu alligevel, jeg vil vise dig denne lille pung.

Du har set den før, for det var den, jeg viste frem sammen med den blå lynlås, som det kunstige aftenlys fik lokket mig til at sy i :o)
På trods af at jeg har fået rigtigt fine tilbagemeldinger fra andre flettere, hvor de fortæller, at den blå farve passer flot til den orange - og jeg må give dem ret - har jeg alligevel valgt at pille den blå lynlås ud og sætte en sort i.

For det er jo ikke for den fine farvesammensætning, jeg har flettet denne pung.

Ideen kom, da jeg havde flettet mønsterflet til smily-punge.

Da jeg havde flettet et par stykker, kunne jeg pludselig se den der mund som zigzag i stedet for et smil, og den zigzag-mund er lige den samme, som sidder på sådan et græskar, som man skærer til Halloween.

Så var der jo ikke langt fra at bytte den gule bundfarve ud med en orange, og så er smiley'en blevet til et græskar.

....og så håber jeg, at alle mine flettevenner synes det er ok, at jeg alligevel byttede lynlåsen ud til den sorte, for der ér altså ikke blå farver i et græskarbed :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar