28. aug. 2014

Stjerner med lige kant

Det sker jævnligt, at jeg bruger en tidligere model, og egentlig fletter den samme taske, kurv eller pung.

Det er dog meget sjældent, at den bliver helt magen til.

For det første keder jeg mig, hvis jeg fletter det samme flere gange, og for det andet er det en god måde at eksperimentere på, når man har en gammelkendt basis. På den måde, er risikoen for, at det man fletter, ikke bliver totalt fiasko.

Til den næste pung med stjerner var eksperimentet ikke så stort.

Det er nærmere en tidligere teknik, der er kombineret med et nyt mønster og en ny størrelse.

Jeg her flere gange flettet tasker med lige kant.

Jeg har også flettet størrelsen før, kombineret med mønstret med stjerner. Den ser du her.

Så egentlig var det vel næsten et lidt for sikkert eksperiment til, at man kan kalde det et eksperiment.

Men ikke desto mindre er denne model nr. to faktisk meget anderledes at se på, end nr. et var.
Sjovt.


Pungen er til salg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar