2. sep. 2014

Tilfældigt

Tilfældigheder er en god ting.

De får os ofte til at stoppe op og undre os, og når tilfældighederne bliver fór mærkelig får de os til at spekulere på, om der er mere mellem himmel og jord. ....og måske om skæbnen spiller os et puds.

Så stor var dagens tilfældighed ikke, men det gav mig alligevel en lidt sjov vinkel på denne blogpost, og gjorde, at jeg i hvert tilfælde skulle skrive den nu og i dag (selvom jeg egentlig burde læse lektier).

Jeg er nemlig lige blevet færdig med endnu et mobilcover.

Det sjove ved tilfældigheden er, at jeg her i eftermiddags var til et seminar og kommer til at sidde sammen med nogle mennesker, jeg ikke kendte i forvejen.

Selvfølgelig hiver jeg lidt håndarbejde op af tasken og går i gang med at flette.

Mine bordfæller spørger straks meget interesseret ind til, hvad jeg dog laver, og det fortæller jeg selvfølgelig glad og gerne om.

De får også mit visitkort og går straks ind på bloggen, og sjovt nok er det så herren, der siger noget om mobilcover.

Jeg nævnte ikke noget om mit nye cover, for seminaret gik i gang; men hvem ved, om de har kigget en tur mere ind på bloggen og læser med her.
I får lige et smugkig på coveret, som er en helt ny model, og I hører nærmere om det en af de allernærmeste dage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar