27. okt. 2014

Kender du det?

Selvom overskriften kunne tyde på det, handler denne post ikke om hverken Mona eller Søren (Kragh Jacobsen) :o)

Nej, den handler mest om at kvaje sig og så lidt om at brug det kvajede.

Er det kun mig, det sker for, eller kender du det?


Jeg har flettet flere små tasker og endnu mindre punge, hvor Samsø har været motiv.

En af dem, jeg skulle flette, var meget lille, og selvom jeg printer på bagsiden af kopipapir, som ikke skal bruges mere, ærgede det mig alligevel, at jeg fik printet en udgave, hvor motivet var lidt for stort, til at jeg kunne bruge det.

Da jeg er helt og fuldt overbevist om, at man bliver grim af at ærge sig, så måtte jeg jo gøre noget ved det, og flette af det, jeg havde fået printet forkert.

Så derfor er der kommet en lidt større Samsø-taske ud af det, end jeg ellers har flettet.
Jaja, den er altså ikke større, end en almindelig lille kuverttaske, så bare rolig :o) ....men det gav nu alligevel en idé.

Måske skulle man prøve noget kæmpestort med Samsø....??


Tasken er til salg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar