17. okt. 2014

Nye gummistøvler

Huuiiii, hvor har det regnet i dag - og jeg har set mange forskellige vandpytter på cykelstierne.

(Jeg har dog ikke turdet tage min iPhone op af lomme og fotografere af skræk for, at den skulle få vand.)

Det startede med, at jeg så en vandpyt, der var en hel meter høj.

Nej, jeg mener ikke dyb; men høj.

Det var en bil, som jeg så køre igennem en vandpyt lige ved siden af cykelstien, og vandet stod i en kæmpe kaskade fra hjulene. Det så fantastisk ud, og selvom det allerede stod ned i stænger, var jeg nu alligevel glad for, at jeg ikke var fem meter længere fremme.

Kaskaden har sikkert ikke været sjov at få ud over sig, og så havde jeg jo heller ikke set den flotte....vandfald kan man jo ikke kalde det....tvært imod ;o)

Derudover har jeg cyklet igennem

- en vandpyt, der var så dyb, at jeg havde foden i vand, når pedalen var nede....OG vandet nåede helt op til midten af mit hjul
- fosser og små åer
- en vandpyt med bølger
- vandpytter der var helt op til ti kvadratmeter store på overfladen
- vandpytter som jeg næsten ikke turde cykle ud i, fordi det var umuligt at se bunden

Godt at jeg lige har købt mig et par nye, gamle, nye genbrugsgummistøvler.
De har virkeligt bevist deres værd i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar