5. okt. 2014

Ville hellere være......

Dagen i dag bliver brugt til at læse lektier.

Hele formiddagen er foregået i kontoret, hvor der er vidunderligt lyst og solen står direkte ind af vinduet.

Når man nu skál læse, får man nok ikke et bedre sted at sidde.

Til gengæld er det lidt svært at koncentre sig, hvis man hellere vil være et andet sted.

.....og det kunne jeg faktisk rigtigt godt tænke mig i dag.

Det er gårsdagens oplevelse, der forstyrrer mig.

I går var jeg nemlig sammen med en stor flok herlige flettere.

Sanne havde nemlig inviteret til fletteweekend - ja, du læste rigtigt. En hel weekend med flet. Meget overskudsagtigt at invitere huset fuld af flettere både lørdag og søndag. Jeg er fuld af beundring.

Jeg skyndte mig at melde mig til, så snart jeg så invitationen, selvom Sanne og jeg kun havde talt i telefon sammen tidligere og egentlig ikke kender hinanden. Alligevel følte jeg mig meget velkommen i samme sekund, jeg trådte ind af døren, og sådan tror jeg alle havde det, uanset hvor meget de kendte Sanne i forvejen.

....og jeg tror også, at vi alle følte os rigtigt godt tilpas og accepterede i hinandens selskab, uanset om vi var begyndere eller øvede, tynde eller tykke, kreative eller 'håndværkere', kong Salomon eller Jørgen Hattemager, eller....???
Én vigtig ting havde vi jo til fælles. Passionen for fletteriet :o)

Jeg måtte dog selv nøjes med lørdagen og lade de andre om at hygge sig i dag.

Der skal læses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar