18. nov. 2014

Flet på biblioteket

Jubiiii - jeg skal på biblioteket igen.

Normalt er det jo ikke sådan, at jeg ligefrem jubler, hver gang jeg skal på biblioteket, selvom jeg holder meget af at komme der.

Når jeg kommer helt op på juble-niveau, er det fordi jeg også skal flette.

Jeg har tidligere flettet i Jægerspris og i Farum, og her på lørdag gælder det Skibby Bibliotek.

Det er candy wrap med et juletwist, så det er ikke kun nyt for fletterne. Det bliver også lidt nyt for mig. ....og det bliver helt sikkert rigtigt sjovt.
Forhåbentlig bliver der både plads til lidt julepynt og til noget 'almindelig flet', som kan bruges til julegave.

Efter sigende skulle der være to pladser til overs, så hvis du har tid, lyst og lejlighed, så kan du sikkert komme med, hvis du kontakter de søde mennesker på biblioteket, selvom fristen for køb af billetter er overstået.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar