21. dec. 2014

Gyldent kræmmerhus

I denne gavetid bliver jeg nogle gange nødt til at vente lidt med at vise noget af det, jeg har flettet.

Nu får du dog det gyldne kræmmerhus at se, for adventsgaven er åbnet.


Det forlyder, at det har kostet dyrt i brunkager, for sådan et kræmmerhus kan da ikke ligge tomt hen :o) :o) Brunkager skal der til! (Det må jeg huske til næste år, hvis jeg skal give kræmmerhuse i gave. Man kan ikke give kræmmerhus uden kager)

Nå, tilbage til selve kræmmerhuset.

Den flotte, gyldne farve kommer fra de kaffeposer, som jeg har flettet af flere gange her til den søde juletid.

Jeg er vild med gyldent som julefarve.

Her har kaffeposerne dog en fordel mere.

De gyldne poser er af metal, og er derfor ikke brændbare, som almindelige papir-kræmmerhuse er - uanset om de er flettede eller ej.

Jeg har hørt noget om, at næsten halvdelen af alle brandulykker herhjemme sker i december måned.

Det vil vi gerne sætte en stopper for! .....og flette både pynt og brugsgenstande i metal!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar