18. dec. 2014

Marylin-stage

Pludselig forstår man, hvorfor Marylin Monroe var så attraktiv.

Det var taljen.

Det lyder måske mærkeligt, men det beviser de to store bloklysestager, jeg har prøvet at flette.

Den første stage flettede jeg af tre forskellige størrelser lapper:
7 x 15 cm
7,5 x 16 cm
8 x 17 cm

Selv om jeg masserede den og prøvede at give den lidt mere facon, lykkedes det ikke sådan rigtigt.

Så måtte jeg jo prøve igen.

Anden gang var lapperne.
6,5 x 14 cm
7,5 x 16 cm
8 x 17 cm

Den midterste række gjorde jeg altså et nummer mindre, så lysestagen kunne få lidt mere talje.

Du ser resultatet her på billedet med den taljerede stage til højre.


Jeg ved nu ikke rigtigt, om man kan side at lysestagen blev mere sexet af at få mere talje ;o) men jeg synes, at den blev meget pænere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar