9. apr. 2015

Låg til bøtten

I det sidste indlæg, kunne du læse om lakridsskuret.

Eksperimentet med det alt for store låg duede mildest talt ikke, men heldigvis havde jeg kuverter nok, så jeg kunne eksperimentere videre.

Jeg har godt nok fået søde kommentarer, der handler om, at det er smart, hvis låget er let at få af, meeeeen alligevel ;o)

I det næste forsøg flettede jeg låget med samme antal led, som selve bøtten.

For at låget skulle kunne gå ned over bøtten øgede jeg i stedet størrelsen på leddene med 1 cm i længden.

Det kom lige præcis til at passe, så bøtten nu har fået et låg, som ikke får bøtten til at ligne et skur med lidt for stort tag.

Samtidig er låget så tilpas tætsiddende, at det ikke ryger af bøtten af sig selv, når min kollega lukker skuffen op.
Sådan skulle det altså gøres.



Jeg har flere kuverter, hvis du gerne vil have, at jeg fletter din egen bøtte til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar