14. okt. 2015

Chokoladepung

Nogle gange er det godt at blive presset lidt.

Som du måske har bemærket her på bloggen, er det lidt tid siden, jeg har fået noget fletværk færdigt.

Nu er det endelig lykkedes igen - fordi jeg blev nødt til det.

Det var søde H, der en mandag aften spurgte i FletteForum, om der mon var nogen, der havde en taske flettet af Marabou-chokoladepapir, de ville sælge.

Det havde jeg godt nok ikke, men jeg havde noget Marabou-papir liggende, så jeg vidste, at jeg kunne flette en, så jeg ville gerne hjælpe, når nu ingen bød ind med en færdig taske.

Selvom H ikke fletter selv (endnu), havde hun alligevel en fornemmelse af, at man nok ikke fletter en taske på en enkelt time eller to. Det viste sig nemlig, at hun skulle bruge tasken allerede om torsdagen, og det var derfor, hun havde spurgt på en færdig taske.

Derfor foreslog jeg, at jeg kunne flette en pung i stedet for en taske til H, og det syntes hun, var en god idé.

På den måde var H medvirkende til, at jeg fik presset mig selv til at skulle være hurtigt færdig med pungen - og det var dejligt.


....og sådan blev vi så begge rigtigt glade - H for pungen, og jeg for at få lov at hjælpe og samtidig få et færdigt fletarbejde fra hænderne igen.


Bestil din egen. Se billeder og info her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar