30. okt. 2015

Græskar i ørerne

Inden det er for sent for i år, skal jeg lige nå at fortælle dig om de græskar, jeg har i ørerne.

Jowjow - den er god nok.


Jeg tog simpelthen skabelonen til de græskar, som jeg lavede tidligere. De var beregnede til at hænge på væggen eller køleskabet eller.... De kunne fint formindskes, og med lidt grønne perler på o-ringene, der forbinder de laminerede græskar til ørekrogene - så havde jeg græskar til ørerne.

Dem har jeg selvfølgelig på i disse dage, og de kommer især til deres ret, når jeg fredag aften skal ud og hjælpe til ved Valby Lokaludvalgs fejring af Halloween på Toftegårdsplads.

Der bliver bl.a. pyntning af mælkekarton-lanterner (her kommer jeg til at arbejde), udskæring af græskar og ansigtsmaling.

Spørgsmålet bliver så, om ungerne overhovedet selv får lov til at lave lanterner, når kreativiteten sandsynligvis løber af med mig ;o)

Nej, bare rolig. Ungerne skal nok få lov. Findepåsomhed er herligt, og det plejer kun at blive sjovere, når der er børn med i legen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar