3. nov. 2015

Maleritaskens detaljer

Mon ikke jeg skylder at skrive lidt om detaljerne på 'maleritasken'.


Som fast læser har du jo nok opdaget, at jeg lægger meget vægt på, at farverne passer sammen, og jeg holder meget af, når ting kan bruges på mere end en måde.

På denne hank opnåede jeg begge dele.

Først og fremmest fik jeg fuld valuta for mine nye kæder, som passede perfekt til taskens farver. For lidt tid siden havde jeg nemlig købt nogle farvede kæder - tilfældigvis i netop sort og turkis, og der er jo heldigvis ingen, der siger, at man ikke må bruge to kæder til sådan en hank. Jeg synes også, at de så kan hjælpe hinanden lidt med at bære taskens vægt.


Dernæst kunne jeg - ved hjælp af nogle fine postskruer / hankeholdere i oxyderet metal - sætte kæderne på tasken, så tasken både kan bruges med kort hank = håndtaske, og med lang hank = skuldertaske.







De to forskellige farver kæde udnyttede jeg også til at kunne kende forskel på de to rum, så så man ikke behøver at åbne begge rum, hver gang man skal have fat i noget bestemt.

Det ene rum fik turkis vedhæng på lynlåsen og det andet rum fik sort.


Når jeg skal flette taskemodellen igen, kunne jeg godt finde på at sy to forskellige farver lynlås i ....eller tre.

Læs om maleriet her.
Læs om tasken her.
Se taske og maleri sammen.




Tasken er til salg. Se billeder og flere detaljer.
Der er opskrift på tasken. Pris 15 kr. inkl. printark med motiv.
Kæden er til salg her.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar