17. dec. 2015

Snemænd

I går skrev jeg om, at øreringene med de vise mænd fra Østerland kunne laves i hvilken som helst farve.

Det kan dagens øreringe også....og så er der endda en lille smule genbrug involveret i dag.

De øreringe, jeg vil vise dig i dag, er ikke kun til jul. Jeg synes, at de kan gå hele vinteren.

Nu har jeg nemlig lavet snemænd.


Snemænd skal selvfølgelig have halstørklæde på, og det er halstørklædet, der er genbrug.

Kender du de der bændler, der ofte sidder på en bluse for at sørge for, at den ikke falder af bøjlen i forretningen?

Jeg plejer altid at klippe dem af, når jeg får en ny bluse. Hvis ikke jeg gør det, har jeg dem altid hængende uden på blusen, når jeg har den på. Det er mildest talt ikke så fikst.

Jeg gemmer dog altid bændlerne, for de kan jo bruges til noget.

Et lille stykke af disse fine grønne kunne bruges til halstørklæder til de små perle-snemænd, og på den måde passer de oven i købet perfekt til blusen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar