18. jan. 2016

Betty Boop hardware

Jeg har fortalt, at hanken på Betty Boop-tasken blev monteret, så den både kunne være helt lang til crossbody og kortere til lille skulderhank eller håndtaske.


Denne montering kræver et par ringe og en hægte / karabinhage-lignende dims.

Jeg synes selv, jeg har fået fat i noget hardware, som er ret flot, for jeg har fundet nogle nøgleringe i rødt metal og en hægte i den samme farve.


Det er i hvert tilfælde ikke en farve, jeg  ser hver dag.

En af grundene til, jeg selv fletter tasker, er jo, at jeg godt kan lide noget, der er lidt specielt, så selvfølgelig er jeg også vild med dem, selvom de ikke har været helt billige.

Hvis du også kan lide dem, sælger jeg lidt af mit overskud.

1 ring koster 37 kr.
2 ringe koster 54 kr.
5 ringe koster 104 kr.

1 hægte koster 23 kr.
2 hægter koster 26 kr.
5 hægter koster 35 kr.

Et sæt som dette på tasken med to nøgleringe og 1 hægte får du for 60 kr.

Alle priser er + evt. porto.

Hægterne fåes også i andre farver: sort, turkis, grøn, rød og orange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar